Strony

7 stycznia 2012

Zdrowe odżywanie :)

No dzisiaj sobię troszkę pospałem. Wstałem o 10-30 :D Dzieciaki też pospały. Ze względu iż było już puźno, postanowiłem iść na łątwiznę. Zamiast szykować śniadanie, poszedłem do Mcdonald :) Od miejsca gdzie mieszkam, do niego mam 2 minutki :) Kupiłem 3 zestawy quarter pounder meal large (dla mnie , dla zony i dla mamy :P ) oraz jeden Happy meal (wziolem 2 razy frytki bo córka i tak tylko frytki je). Wrócilem do domciu. Tam juz czekaly na mnie glodomory :D Nie powiem mozna sie zapchać tym żarciem :D córka do tej pory męczy swoje frytki :D Dzisiaj czeka mnie jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Znajoma organizuje urodziny córki. Oczywiście mi się nie kwapią takie imprezki za bardzo (zwłaszcza że to bardziej znajoma żony aniżeli moja). Dlatego będę robił tylko za szofera :) Zawiązę je a potem przywiozę. Następnię przychodzi koleś by samochód zobaczyć. Tata chce go sprzedać. Na koniec niestety muszę iść do... pracy :( Niestety teraz mnie dwie nocki czekają :D Więc pewnie jutro będę odsypiał cały dzień. W sumie wziołem też nadgodzinki w poniedziałek, ale chyba je anuluję :) Coś ostatnio leniwy jestem :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.