Strony

20 stycznia 2012

Kot w butach :)

Przygody uwielbianego przez wszystkich kota… przyjaciela Shreka… Kot w Butach, który jako mistrz fechtunku organizuje napad, którego celem jest kradzież mitycznej gęsi znoszącej złote jaja. Główną rywalką Kota będzie Kitty Kociłapka. Zanim jednak Kot w Butach poznał zielonego ogra, był już znanym w okolicy zawadiaką.


Właśnie obejrzałem ten film. Fajny i bardzo śmieszny filmik. Trochę za stary jestem już na bajki, ale tego typu filmy z chęcią polecę. Ciężko ostatnio o dobry film by rozśmieszył. A temu filmowi mnie się udało :) Bardzo polecam (pewnie większość z Was już go oglądała i tak :D)
A tak wyglądałby kot w butach w realu :D



2 komentarze:

  1. Nie oglądałam tej bajki, bo nigdy nie lubiłam kota ze Shrek'a. Chętniej obejrzałabym bajke z osłem w roli głównej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiołek byłby chyba bardziej zabawniejszy to fakt :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.