Strony

28 stycznia 2012

Dziewczyna z tatuażem




Często zagląda na różne blogi. Na jednym z nich, znalazłem artykuł o filmie pt."Dziewczyna z tatuażem". Film jest często reklamowany zarówno w polskiej telewizji, jak i w angielskiej. Po przeczytaniu tego artykułu, który jeżeli chcecie, możecie znaleźć tutaj, postanowiłem się skusić na ten film. Obejrzałem go. Niestety zawiodłem się. Po artykule, spodziewałem się jakiegoś super filmu. No okej okej, film nie jest jakąś klapą, nie jest nudny, ale nie należy moim zdaniem do tego typu filmów, które gdy oglądasz to nie chcesz by się skończył, a gdy się kończy to żałujesz, i czekasz na ewentualną nową część. Można go obejrzeć, ale to jeden z tych filmów, gdzie nie utkwi w pamięci na dłużej.

3 komentarze:

  1. To jak się skusisz to czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż, każdy ma prawo do własnego zdania i opierając się na opinii innych nie warto kreować własnego :) cieszę się, ze po mojej 'recenzji' skusiłeś się do obejrzenia Dziewczyny z tatuażem :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.