Strony

26 stycznia 2012

Nowa porcja humoru na poprawienie nastroju :)

Oto kilka nowych kawałów, które moim zdaniem nadają się na publikację. Przy najmniej jeden z nich powinien Was rozbawić :)



1. Pani zadaje Jasiowi pytanie:
- Jest 5 ptaków. Jeden został zestrzelony. Ile ptaków pozostało?
Na to Jasiu odpowiada:
- 1
Pani się pyta Jasia:
- Dlaczego jeden? Powinno zostać 4.
Na co Jasiu:
- Ale 4 ptaki odleciały bo przestraszyły się huku strzału, a ten jeden nieżywy został.
Pani:
-Jasiu podoba mi się Twój tok myślenia.
Jasiu:
- Może ja zadam teraz pani zagadkę? 3 dziewczyny siedzą na ławce i mają lody. Pierwsza je tego loda, druga liże tego loda a trzecia ssie tego loda. Która z nich jest mężatkom?
Pani odpowiada:
- Sądze Jasiu że ta trzecia ma męża.
Na co Jasiu:
-Nie. Ta która ma obrączke ma męża, ale podoba mi się pani tok myślenia.

2. Dlaczego istnieją białe koty?
Żeby murzyni też mieli pecha


3. Przychodzi murzyn do pośredniaka i pyta:
- Czy macie państwo jakąś pracę dla czarnego?
- Ależ oczywiście. Pensja 10tyś zł. Bióro, samochód słóżbowy, komórka....
-Pani żartuje?
-Pan pierwszy zaczął.


4. Putin rozmawia z kolega.
- Wiesz co? Ja mam już dość tych stref czasowych. Dzwonię do Pekinu złożyć życzenia, a oni mi mówią, że to było wczoraj!
Dzwonię do Warszawy złożyć im kondolencje, a oni mi mówią, że jeszcze nie wylecieli!




8 komentarzy:

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.