Strony

9 stycznia 2012

Ktoś to jeszcze pamięta?

Byłem dzisiaj na zakupach. Tata włączył w samochodzie kasetę (O zgrozo zapomniałem że takie coś jeszcze istnieje ). Gdy usłyszałem, co włączył, zdałem sobie sprawę, że ta kaseta ma z jakieś 18 lat :D Pamiętam to jako małe dziecko, gdy rodzice słuchali tych piosenek. Ale nie powiem, mimo upływu czasu, różnicy pokolenia pomiędzy mną a moimi rodzicami, to osobiścię sam lubię te piosenki czasami posłuchać.


Wersja pl

Wersja po włosku

Ah te wspomnienia...

Albo ten hicior, jego chyba każdy zna :)

2 komentarze:

  1. ciekawy gust muzyczny :P
    Kojarzę tylko refren belye rozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No te piosenki to raczej czasy moich rodziców niż moje, ale wpadają w ucho :) Też je lubię posłuchać.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.