Strony

2 stycznia 2012

Zabieganie od początku roku

No już wstałem. Dzieci mnie obudziły :) Żona natomiast dalej sobie smacznie śpi :) Ale chyba ją nie długo obudzę bo mam dużo rzeczy do załatwienia dzisiaj. W Święta Bożonarodzeniowe się przeprowadziałem. Tak wiem że to może nie najlepsza pora na przeprowadzki, ale tak wyszło. Na starym mieszkaniu był grzyb, wszędzieeeeeee. Dla dzieci to nie było dobre. Wiec po 4 miesiącach mieszkania tam, chcieliśmy się jak najszybciej wyprowadzić. No i wyszło, jak wyszło. Dzisiaj już wszystko powinno być pootwierane. Więc muszę wyjść pozmieniać adres zamieszkania w Council-u i takich tam. Po drodze wezmę aparat i zrobię jakieś fotki z mojej pięknej mieścinki Grantham :) Dobra lecę, bo się nie wyrobie :)

2 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.