Strony

28 czerwca 2012

Znicz olimpijski!

Nigdy się nie spodziewałem, że przyjdzie mi na żywo zobaczyć znicz olimpijski. Coś, co znane mi tylko było tylko z telewizji, dalekie, gdzieś odległe naglę pojawiło się w małej miejscowości Grantham, w której akurat mieszkam. Mimo burzy , a była zajebista, tuż przed planowanym przebiegiem, udałem się na miejsce. Co prawda doszedłem przemoknięty, ale taka chwila, może i mało istotna, raczej nie powtórzy się już. Poniżej zamieszczam filmik zamieszczony na youtube przez mnie samego. miłego oglądania!


1 komentarz:

  1. Też tam byłam. Nagrałam filmik na tej samej ulicy. Zmoknięta, ale zadowolona. Co za emocje. Pierwszy raz i chyba ostatni dane mi było widzieć na żywo znicz olimpijski.R.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.