Strony

2 lutego 2012

Luty - nadchodzi zima?

Hej Hej ale ten czas leci! Już Luty nastał.... niedługo walentynki :D Walentynki - dodatkowe koszty utrzymania :D Za tydzień moja córka skończy 4 lata :D wow ...starzeję się :( Anyway, Wraz z nadejściem lutego nadeszła zima u mnie :d A tak się cieszyłem, że w miarę ciepło było. Temperatura dochodzi  do -5 :d (wiem wiem w Polsce do -30 dochodzi, ale tutaj u mnie to już naprawdę bardzo zimno :D ). No i śnieg zaczął padać. Nie mam fotek dzisiaj do wrzucenia, ponieważ po nockach jestem :) I w sumie niedawno wstałem, a zaraz znowu do pracy idę. Jutro postaram się już coś wrzucić . Oby do jutra zima się nie rozmyśliła i nie poszła sobie :)

W sumię wrzucę parę starszych fotek :d Z kręgielni jak grałem z córką :)



Obcy atakują! :D

2 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.