Strony

4 lutego 2012

Disco - Polo

Hej hej, ale zimno u mnie :d Dzisiaj rano jak skończyłem pracę termometr pokazywał -7 :D No ale pocieszam się, że w Polsce jest gorzej :P Znalazłem dzisiaj artykuł, że najstarszy program disco polo ma już 16 lat :D wow ale ten czas leci. Przy okazji przypomniane były niektóre hity z tamtych czasów. Disco polo to fenomen lat 90-tych. Cała polska słuchał i śpiewała. Najciekawszą jednak rzeczą był fakt, że ludzie którzy wyśmiewali się z disco polo, sami go słuchali (po kryjomu) i śpiewali gdy słyszeli daną piosenkę. Pamiętam jak dzisiaj, kiedy byłem w 1 liceum, prowadziliśmy bal dla 3ciej gimnazjum. Miałem tam dużo znajomych. Większość z nich to tacy dresiarze, hiphopowcy, pijaki i  ćpuny :D (a przynajmniej w tamtym czasie byli). Na słowo disco polo wyśmiewali się z niego i z tego co go słuchał. Co dziwne na balu pamiętam poleciało kilka piosenek techno a sala świeciła pustkami. Po puszczeniu 3 piosenek disco polo, cała sala się bawiła i śpiewała. nawet ci znajomi bawili się i śpiewali (hmmm skoro nie słuchali to skąd znali słowa? :D ). Szkoda tylko, że po sukcesie jakie odniosło disco polo, zaczęło się roić od pseudo wykonawców, którzy za wszelką cenę chcieli zarobić na tym. Koniec końców źle się to skończyło. Disco polo zanikło.... Tak samo w sumie patrząc z perspektywy czasu było z hip-hopem.

Poniżej kilka hitów z dawnych lat przy których się nie jedną imprezę spędziło :)



To chyba klasyk :)


:)


Ah te majteczki w kropeczki...


Pamiętacie takie mydełko Fa ?:D


Ktoś z was dostał białego misia? :D


2 komentarze:

  1. Chcąc nie chcąc przeboje disco-polo zna kazdy. One są tak skonstruowane, że szybko wpadają w ucho i po dwóch przesłuchaniach znamy na pamięc cały tekst :)
    Nie jestem fanką takiej muzyki, ale tańczy się do niej dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, ale 'na sercu rany' nie znałam :P
    Nie trzeba namiętnie słuchać muzyki, żeby ją znać. W przypadku disco polo największe hity zna chyba każdy, bo puszczane były kiedyś na okrągło ;) i to nikogo nie powinno dziwić

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.