Strony

28 sierpnia 2012

Wakacje i po wakacjach :)

No i kończy się laba. Przynajmniej dla tych, co od września zaczynają walkę z nauczycielami, by Ci ich jak najwięcej nauczyli :D Wiem, wiem, każdy w dzisiejszych czasach pała chęcią do nauki, by jak najwięcej się nauczyć i mieć później super pracę :) Dlatego większość z Was pewnie już miało dość tych wakacji. No bo nic się nie robiło przecież. Nie paliło marichuany, nie piło i nie paliło :) No bo jak tak można robić mając 13-17 lat?? :D

Niestety początek był trochę z ironią.... Małolaty w dzisiejszych czasach pewnie nie dożyją 40-tki :) No ale mi tam ich szkoda nie będzie. Sami sobie robią szkodę :)

Wakacje się kończą. Ja dalej na zwolnieniu :) Akurat mi się kończy 31 sierpnia :) No chyba że pan doktor zdecyduje się jeszcze mi przedłużyć.

Teraz zmykam, pół dnia siedziałem na kompie grając z nudów w grę na NK :D

A Wy grywacie ? :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.