Strony

25 marca 2012

Urodzinowo!

I jak tam się trzymacie po zmianie czasu? Ja chodzę pół przytomny. Na moje nieszczęście miałem dzisiaj na 6 rano do pracy....
Oczywiście wczoraj nie chciało mi się spać. A jak usnąłem, to zaraz była pora wstawać... Nie obyło się bez godzinnej drzemki po pracy. Właśnie przed chwilą wstałem :) Zgrywam właśnie zdjęcia z aparatu, bo pamięć była zapełniona. I tak jak już obiecywałem od dłuższego czasu, wrzucę zdjęcia z urodzin.
Trzymajcie kciuki, bym dzisiaj się chociaż wyspał, bo jutro znowu na 6 rano do pracy :)

Weruś

Dziadziuś

Ja

Rysunek mojej córki, aż się zdziwiłem jak na 4 latka to bardzo ładny jej wyszedł!

1 komentarz:

  1. I to jak ładny!!!Ja się nadal nie mogę nadziwić,że ona już umie literki pisać,cyferki no i że tak pięknie rysuje.Jest naprawdę bardzo zdolna.Pogratulować rodzicom:)Beti

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne posty zostaną usunięte.